Politica de retur

Consumatorul are dreptul de a returna produsele in termen de 15 zile calendaristice, conform legislatiei din România (reglementata prin OUG 34/2014), făra penalități și făra invocarea vreunui motiv.

Costurile directe de returnare a produselor cad in sarcina consumatorului, valoarea retinută se deduce din suma ce trebuie returnată clientului sub forma taxei de transport de 20 lei, pe care noi o retinem.

Returul se inregistrează pe site, completând datele din formularul de mai jos si se așteaptă ridicarea coletului de către curierul nostru, nu trebuie achitata nici o taxă atunci când vine curierul, aceasta vi se va deduce in momentul returnarii banilor in contul bancar. Veți primi toate detaliile pe mail. Returnarea banilor se face intr-un cont bancar, consumatorul fiind obligat sa completeze contul bancar (IBAN) în care doreste returnarea banilor.

Nu acceptam colete cu ramburs si nici colete trimise prin Posta Romana sau orice alt curier, acestea vor fi refuzate.

Dupa ce vom primi produsul returnat vom face returul banilor in contul clientului in termen de 60 zile lucratoare. Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, pentru a efectua si demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor.

Produsul returnat trebuie sa fie sigilat, nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare, sa fie returnat in ambalajul original cu toate accesoriile intacte si sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat de compania noastra.

Daca produsul returnat este deteriorat, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea acestui produs sau schimbarea acestuia.

Daca cumparatorul refuza produsul caruia i se refuza returul de catre PRIAN in urma verificarii, produsul va ramane in depozitul PRIAN timp de 6 luni dupa care va fi predat unei firme de casat! Daca este depasit termenul de 15 zile calendaristice returul nu se mai poate efectua si de asemenea nu se mai poate cere schimbarea produsului!